When I see your face, there's not a thing that I would change, 'cause you're amazing, just the way you are




Kände redan när jag vaknade idag att något var fel. Men tog mig till skolan, väldigt trött och utmattad, för att gå en obligatorisk vandring med skolan. Det var en 8 km vandring på Södra Djurgården. Det var skönt att promenera och jag hade bra sällskap av Alexia och Cornelia :)) Men när vi var klara med vandringen började jag känna mig jättedålig, fick ont i magen och började kallsvettas. Har blivit magsjuk :(

Så nu ligger jag i mörkret i mitt rum, kollar på film, dricker vätskeersättning och lite blåbärssoppa. Så himla typiskt att bli sjuk, jag har inte tid att vara sjuk! Jobbigt. Men hälsan går före allt just nu. Mår i alla fall bättre nu än när jag kom hem från skolan, tack o lov. Ska försöka få mycket sömn inatt och ska så gott det går fylla på med vätska så att kroppen kommer i en bra balans igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0