It's hard to beat a person that never gives up


Trött trött trött. Idag vaknade jag efter 5 timmars sömn för att åka till skolan och påbörja en ny kurs: Idrottslära. Den omfattar gymnastiska grundformer, rörelse och dans, och bollspel. Vi har gjort kullerbyttor, provat på olika bollspelsövningar och lärt oss GIH-dansen. Nu börjar jag känna att det är en idrottshögskola jag går på :)

Alla olika moment kommer bli svårare för varje gång, idag började vi bara med lite grunder, men det här är en kurs som jag tror jag kommer klara av väldigt bra! Är dock osäker på vissa gymnastikmoment, kan jag stå på händer? och hur ser det ut med hjulning? Haha. Har inte hållt på med gymnastik sedan i grundskolan, så det här ska bli ett roligt och lärorikt moment.

Imorgon har jag sovmorgon till kl 13, woho! Inga praktiska lektioner imorgon dock, utan det är intro för en parallell teorikurs, men det känns ändå okej eftersom vi hade så mycket sånt idag och sedan har massor av sånt resten av veckan. Jaja, nu ska jag slänga mig i sängen med en stooor kopp te och bara vila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0