Today I caught myself smiling for no reason.. then I realized I was thinking about you


Heeey. Kom precis in efter att ha tagit en promenad med hunden. Det är viktigt att ta små pauser då och då när man sitter och pluggar! Idag sitter jag och pluggar det sista inför tentan imorgon. Gillar egentligen inte att sitta dagen innan och plugga, men det är första tentan på terminen, så då försöker jag övertala mig själv att även dagens läsande kommer jag komma ihåg imorgon. Får hoppas på det bästa helt enkelt :)

Nu blir det plugg några timmar till, sedan kommer pojkvännen hit och lagar middag till oss, och sedan ska kvällen spenderas framför våra favoritserier :) Behöver göra något annat än bara tänka på tentan känner jag, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0