Thinking can't replace action - so stop thinking and start doing


Sitter och äter middag efter kvällens taekwondopass. Trött och seg som bara den känner jag mig. Men det är lika bra, behöver komma i sängs lite tidigare än vanligt då jag ska upp tidigt och jobba imorgon.

Men det jag tänkte säga, var att jag ska tävla igen om en vecka! Nu är det svenska cupen 2 i taekwondo, och den ligger inte på hemmaplan, så det blir en tripp neråt i Sverige nästa helg. Är inte lika nervös som förra tävlingen, då jag inte hade kört på ett bra tag, så det känns skönt. Nu ska jag bara fokusera och gå in och köra hååårt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0