Cause there'll be no sunlight If I lose you, baby, there'll be no clear skies If I lose you, baby


Vilken hemsk helg. Har i stort sett bara suttit och tentapluggat.. och känner mig inte i närheten av klar. Men nu får det vara nog för idag! Ska ersätta min kurslitteratur med tidningen Glaze min mami köpte till mig :) Behöver tänka på något annat än hur skolans historia har sett ut..

Har en stressig vecka framför mig, men just nu vill jag bara slappna av. Måste vara pigg inför övningskörningen med körskolan imorgon! Vill så gärna ta det där körkortet, har övningskört länge nu, men jag ska alltid ha sjukt många bollar i luften att jag aldrig hinner fixa det. Det gäller verkligen att ha tid och tid är något som jag har väldigt lite av nu. Men det löser sig på ett eller annat sätt snart hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: Karin

jasa, men pa ica maxi vet jag att det finns egenplockat och pa hemkop i skanstull haha. dar har jag kopt forut iaf. men borde finnas pa fler stallen <3


Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0