I've been everywhere looking for you babe

Ovanför ser ni mina snygga nike träningskläder som jag köpte för några veckor sedan, starka färger is the shit!

Asså jag har världens träningsvärk i axlarna och benen av gymnastikpassen i skolan.. Den här veckan har vi kört allt i från att hänga i ringar till att hoppa bock. Roligt, men fan va det tar i kroppen dagen efter haha. På tal om träning, jag saknar taekwondopassen som fan. Har inte tränat det på 3 veckor, hinner inte riktigt efter skolan då jag har slutat sent och haft mycket plugg. Drygt som bara den, men snaaart är jag igång igen. Ibland går det bara inte att få ihop allt man vill göra. Yeah yeah. Mycket träning får jag ju ändå tack och lov i skolan :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0