Aim for the impossible


bild: weheartit.

Hallå! Igår drog jag från skolan direkt till Rihannas konsert som var braaa. Hon är riktigt duktig och snygg den där bruden. Sedan var det bara hem och sova och ladda för en ny dag. Idag har jag haft gymnastik då vi bland annat fick stå på händer. Och vet ni vad? Det känns mycket bättre än för några år sedan haha. Imorgon fortsätter vi på samma bana så snart sitter det hoppas jag!

Nu sitter jag här med en tallrik plockmat till middag med ägg, kallrökt lax, helgskinka, brieost med mera. Hinner inte fixa någon varm mat då jag snart ska iväg och träna taekwondo. Går typ runt i träningskläder 24/7 nu, men jag antar att det bara är att vänja sig vid det. Jag ska ju bli idrottslärare trots allt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0