I love the way you touch me

Idag har jag hängt i skogen igen! Hade ju frilufsliv för 2 veckor sedan på samma ställe, men idag var det vi elever som fick agera lärare. Vi var uppdelade i grupper och min grupp fick ta hand om en klass från 8:an och lära de hur man bygger vindskydd och fixar en bra eldstad med mera. Var uppe kl 6 imorse redan och kom hem för typ en timme sen.. Snacka om att jag är trött nu!

Unnade mig dock ett bad med massa skum när jag kom hem, härligt! :)) Nu väntar jag på middag som min söta mami håller på och fixar och sedan blir det plugg hela kvällen..  både i form av att läsa böcker och öva på dans! Imorgon har vi nämligen dansexamination i skolan, wish me luck! Tror dock det kommer gå riktigt bra för min dansgrupp :) (hoppas det i alla fall!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0