As long as you're still sweating, you're still alive


Vad tycker ni om ett detta rosa gym? Det ligger självklart i Hollywood, men jag gillar det faktiskt! :) Varför har vi inte rosa gym i Sverige?

På tal om gym hinner jag aldrig träna på gymmet, och då ligger ändå mitt gym i min skola där jag kan träna gratis haha. Har långa praktiska dagar i skolan nu som sagt med gymnastik, dans och bollspel så det tar ju ganska mycket på energin. Men jag tänkte försöka få till det med åtminstonde en dag i veckan på gymmet, för sedan har jag mina fyra taekwondopass i veckan också.

Det är faktiskt riktigt kul att ha såhär mycket praktiskt i skolan, framför allt när det är sånt jag annars aldrig håller på med. Taekwondoträningen går ju att variera väldigt mycket och man tränar flera olika delar av kroppen, men när man håller på med gymnastik och ska stå på händer, göra kullerbyttor m.m så är det ännu fler olika delar man tränar så det är kul med lite variation :)

Ikväll har jag ingen taekwondoträning, utan det blir plugg hela kvällen.. Men imorgon är det fredag, helg woho!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Snyggt gym, det kanske får fler att motivera sig att gå dit :)


Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0