You are always on my mind

Efter ett roligt taekwondopass ikväll med bara sparring, så kom jag hem, åt en sen men lätt middag och skakade sedan rumpan framför tvn. Körde några låtar med nya spelet till Nintendo Wii, Zumba Fitness! Värt pengarna?! Ja, lätt. 

Men nu är jag helt slut, och sängen väntar. Imorgon vid 12 är det dags för ännu ett taekwondopass. Bara 3 pass kvar på vårterminen, sedan ska vi byta lokaler och ha sommarschema. Blir nog 3 pass i veckan istället för 5 som vi haft nu, men det är lika bra. Då kan man verkligen köra hårt varje gång och ta i, istället för att det en dag ska bli lite halvdant.. Plus att jag måste hinna med o springa ute också, konditionen måste förbättras ännu mer! Jag är riktigt taggad på att träna hårt nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0