Honey, I'm home!

Den 21 juni tog vi tunnelbanan från vårt hotell ner till Greenwich Village för att besöka Washington Square park och promenerade sedan hela vägen upp till hotellet igen. Det är en hel del gator upp, så det blev en låång promenad. Men det var värt det, och att se New York till fots är ju bästa sättet att uppleva staden på.

På kvällen så träffade vi ju min gudfar som tog oss på middag på Blue Fin som ligger på Times Square. Vi beställde in ostron (första gången jag smakade!) och sedan blev det sushi till huvudrätt och efter det en god efterätt. Bilder på maten kommer upp senare! :)

Den 22 juni hade vi en lugn dag, vi gick på bio för att se Kung Fu Panda 2, och sedan blev det sista shoppingen innan vi skulle resa hem. Kvällen avslutades med pizza slices på Sbarro.

23 juni började vi hemresan till Sverige, och idag på morgonen kom jag hem till Stockholm. Så himla skönt att vara hemma faktiskt :)

Är helt slut just nu, har inte sovit på lääänge, så midsommaraftonsfirande blir idag hemma med mami och min söta pojkvän. Han står och lagar mat till mig nu, hihi. Uppdaterar mera om New York senare, för har en hel del kvar att berätta!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0