Update from Granby, Connecticut, USA.

Hej! Är just nu i Granby, Connecticut, hemma hos min gudfar och hans familj. Ska vara här fram tills på fredag och sedan är det New York som gäller :)

Idag var det den första riktiga dagen här (igår kom vi hem sent och åt middag och la oss typ..), så vi gick upp tidigt idag och åkte till en shoppingmall, Buckland Hills. Vi spenderade 8 timmar där haha. Frukost, shopping, lunch och mer shopping! :D



Frukost. Mangosmoothie, jordgubbssmoothie och iced green tea + caesarsallad sandwich och panini med mozzarella och tomater. Vi fick välja mellan bröd, chips eller äpple som man fick gratis, jag ville inte ha något, men fick chips ändå, didn't eat that, haha.

Shopping!!


Vi köpte mini donuts för sakens skull haha. Goda, men för söta..

Springfield finns på riktigt! :) haha.

Imorgon ska vi åka till ett annat shoppingcenter, ett som är större än det vi var i idag, så det ska bli najs :) Vädret här är regningt och grått, så att spendera dagen inne och shoppa funkar bra för mig haha. På torsdag kanske vi ska åka iväg till en strand och bada, men det beror på vädret, annars vet jag inte vad vi har för planer. Fredag är det New York! Woho.

Kommentarer
Postat av: Barbara

Hej på Er!

Är glad att ni har det bra och kul;)

Vädret spelar ingen roll ni hittar på nåt iaf...

Här är det ok..har regnat lite igår och idag..

Önskar jag kunde vara på så fin semester tillsammans med er..nu har ni pappa med som är så snäll <3 KRAMAR!!! B

2011-06-15 @ 16:02:52
Postat av: Barbara

Hej Jessi!

Vicki har mailat mig så fint om er mm och jag ska svara henne imorgon,,,

Du måste veta som jag sade förut att Vicki är din godmor och Tom är din godfar och så är det skrivet när du döptes. Tomek kom själv på dopet då Vicki kunde inte då.

Många kramar! Saknar er!

Hälsa Sandra,pappa och de andra ;)mamma

2011-06-16 @ 00:25:47

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0