I could just go walking his way, all I've got to do is figure out the words I need to say


Imorgon åker jag till USA! Vi ska först besöka min gudfar som bor i Connecticut ett par dagar, sedan blir det New York. För att överleva den 8 timmar långa flygresan har jag köpt två hälsotidningar, mjölkchoklad med kokos, och laddat datorn med några avsnitt av Hellcats. Sedan har ju också sällskap av pappa och syster, så det går nog fort ändå :)

Tar med mig datorn, så var beredda på rolig uppdatering :) Är borta 13 - 24 juni.

Kommentarer
Postat av: Karin

åhh den där chokladen lät asgod, aldrig hittat mörk choklad med kokos!!! :O :D ha det så bra i NY!!<3

2011-06-12 @ 23:04:47
URL: http://centralpacific.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0