This is the part of me that you're never gonna ever take away from me


Idag började jag som alla andra dagar med att sova liite för länge. Men sedan drog jag in till Söder och fikade med Alicia och Karin, och sa hejdå till Ali som drar till Los Angeles på tisdag. Hur skönt låter inte det?! Och vänta, här kommer mer.. Karin åker till Hawaii i 4 månader snart också. Värme, ja tack?

När vi sagt hejdå tog jag en shoppingrunda och drog sedan till pappas jobb och käkade pizza med jätteräkor, ruccola, sparris och oliver. Muuums.

Men vet ni vad som väntar nu? Exakt. Plugga. Har 2 seminarium sista veckan på kursen som startar den 10 januari igen. Så nu måste jag börja med lite sånt där igen. Har slappat lagom länge, men nu är det allvar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0