But it could be so simple, life should be that simple, I wish it were just so simple


Vet ni vad som ska bli skönt? Att slippa äta frukost på vägen till skolan. Jag är aldrig sugen på frukost när jag precis vaknat och hinner inte äta det på morgonen innan jag åker, så har alltid blivit mackor och det är jag såå trött på.

Så från och med på måndag (jobbar ju i helgen, så blir frukost där..) så kommer jag börja med att äta havregrynsgröt med massa goda frukter och bär i igen. Längesen! Bilden ovanför är från blondinbellas blogg, och visst ser det gott ut med att ha kiwi i gröten?

Har förövrigt inte ätit sådär jättebra under höstterminen. Speciellt inte på regelbundna tider och det har ibland gått jättelång tid emellan målen så magen har kurrat hela vägen hem haha. Ibland hinner man inte svänga förbi pressbyrån och köpa en frukt heller, för att man springer till tåget som bara går varje halvtimme. Haha.

Men som sagt, nu blir det inte något sånt på länge. Och vet ni något annat? På måndag ska jag börja träna taekwondo igen. Hur glad är inte jag?! Är typ frisk nu, fick en hostattack idag haha, men känner mig frisk annars :)

Nu ska jag laga halloumiröra! Gooottt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0