I loved you first, I loved you first


Ligger här i sängen och lyssnar på fina låtar av Regina Spektor. Har nyligen upptäckt hennes musik, och ni måste lyssna på Samson. Så fin text!

Annars då? Bowlingen idag gick inge bra, haha. Väldigt längesen jag spelade såhär dåligt som idag. Kan bero på att jag rullade ut från pizza hut med en mage full med en god pizza med lufttorkad skinka, tigerräkor, soltorkade tomater och ruccola + en halv banana split. Haha.

Har ätit såå dåligt hela helgen. Är så van vid nyttig mat och har haft ständig magont hela helgen. Choklad, chips, cola, pizza, glass. Ångest???? Haha, inte riktigt, men hatar att ha ont i magen. Så imorgon börjar en nyttig vecka där jag förhoppningsvis skärper mig lite. Havregrynsgröt till frukost kommer smaka gott :)

Imorgon är jag som sagt ledig. Ska bli skönt att sova ut lite. Dock saknar jag mitt underbara sovsällskap ikväll, så kommer ha svårt att somna för det första, och att vakna utan en morgonpuss är inte riktigt vad jag föredrar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0