Never give up


Efter en tuff dag i skolan igår, kom jag hem vid 19, åt middag och däckade kl 20 framför en film. När tror ni jag först vaknade? 13 h senare! Haha. Var sjukt trött. Men väldigt utvilad när jag vaknade idag!

Började dagen med en halvtimmes powerwalk i minus 9 grader. Kallt men skönt! Idag är jag ledig, och sitter och pluggar inför en tenta som är på fredag. Igårkväll blev ingen rolig kväll, men ikväll kommer pojkvännen hit och då blir det massa serier och pussar äntligen. Ha en bra tisdag!


Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Åh, vad kul! Det måste jag spana in! :) Hyfsat billigt då eller?

2010-11-30 @ 13:25:52
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0