Lalalala, I want you to love me



Ny ljusstake mami köpte till köket idag och -9 grader ute. Vintern är här!

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Sov till klockan 13 (kunde inte komma upp pga sjuka drömmar..), och det resulterade självklart i att jag har varit jätteseg hela dagen. Blöh.

Klunkar i mig en red bull i hopp om att jag ska bli lite pigg såhär på kvällen. Har några skoluppgifter jag måste bli klar med, och lika bra att försöka få de klart idag. Tråkigt såhär på en fredag, men en vecka framåt kommer jag vara ockuperad med massa plugg tyvärr. Imorgon kväll är det i alla fall Oskar Linnros som gäller, najs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0