I just can't stop thinking of you


bild: tumblr

Ledig idag. Tog en ganska lång sovmorgon. Finns det något bättre!? Hihi. Dock gjorde det att nästan halva dagen försvann, men vad ska man göra! Jag sover för lite nu förtiden, så ibland måste man ta igen :)

Det tråkiga på mina lediga dagar, är att de ändå nästan bara består av plugg. Buhu. Slutar skolan om mindre än en månad, men så mycket uppgifter och tentor att hinna med! Crazy.

Ikväll spenderar jag kvällen ensam. Ska plugga klart (om det nu går..hmm..) och sedan slänga ihop någon god smoothie och sedan fortsätta med att nörda mig med den sista Harry Potter boken. Jag är beroende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0