French kissin on the floor, heart is beating hardcore


Ikväll blir det mys med pojkvännen: matlagning + senaste avsnitten av våra favoritserier. Såå braa.

Inget höstlov för mig den här veckan. Det finns ju inget sånt på universitetet.Men nästa vecka behöver jag inte vara i skolan, utan vi ska plugga hemifrån. Så det blir typ som lov, fast att jag kommer behöva plugga massor. Längtar så himla mycket till helgen, men först är det tenta på fredag. Vissa saker känns bra, andra sämre. Men kanske går bra ändå? Hoppas hoppas.

Btw, firade aldrig halloween helgen som var nu. Men det blir någon helg framöver! Har lite funderingar på vad jag ska klä ut mig till, men det får ni se när det är dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0