Your love is my drug

Tog en shoppingrunda igår, letade efter en snygg jeansskjorta jag provat innan men inte var hundra på, men den var slut såklart! Kom istället hem med två andra skjortor, skitsnygga och jättesköna plus ett par leggins från ginatricot.



Inga somriga plagg direkt, men hittade inget somrigt som jag var sugen på att köpa. Har ändå massa shorts och toppar som nog ska funka i sommar! Hehe.

Är liiite sugen på en maxiklänning, men alla är såååå långa. Vart hittar man en för någon som är 1.60? Haha. Orkar inte hålla på och klippa och sånt där. Finns på h&m och ginatricot vet jag, men inget som passar korta mig.

Kommentarer
Postat av: katta

var har du köööpt skjortorna?? :D <3

2010-06-18 @ 00:29:18
Postat av: Jessica

ginatricot :) står där uppe också ;)

2010-06-18 @ 12:16:57
URL: http://jessicalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0