Visst du kan gråta om du vill, jag synar dina kort, dina kort




Idag har jag jobbat och sedan blev det Taco Bar + SATC 2 med syster och mamma. Jag har dock varit sjukt seg hela dagen, men ännu har jag inte lagt mig under täcket. Har haft mycket att göra hemma, städa, rensa lite ur garderoben (sa dock bara hejdå till 3 plagg, men det räcker så länge hehe), och sedan uppdatera mig lite på datorn.

Men nuu ska jag dricka te, läsa nya ELLE (gillar att den kommer ner i min brevlåda en gång i månaden, vardagslyx), och efter det blir det Gossip Girl! Måste utnyttja tiden med lite sånt när man inte har pojkvännen i närheten! Fast jag skulle lätt kunna sitta och kolla på en VM match i fotboll istället! Har dock inte hunnit det än.

Vill se Spanien, Portugal och Brasilien spela. Har alltid varit mina favoriter, men får se om de spelar bra i år!
Jaja, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0