Stars in our eyes 'cause we're having a good time

Har precis smörjt in mig med min underbara chokladlotion efter att jag varit och solat solarium. Fuskbränna visst, men det var längesen jag solade! Känner mig så mycket piggare nu och om jag inte tittar ut genom fönstret skulle det kunna vara sommar med mitt "solblekta" hår och bruna hud..

Men tyvärr är det inte sommar än, så dagens planer är: rensa och städa garderoben, måla naglarna och sedan maxa Desperata hemmafruar säsong två!

Ajuste, igår kom jag hem från Norrköping! Visar snart vad för roligt jag gjorde där borta..


Skulle inte tacka nej till en pool utomlands nu!
Måste köpa en bra brun utan sol så min nya bränna håller i sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0