Perfect time of day

Idag har jag spenderat dagen med lite pluggande och sen tog jag en sväng hem till Frida. Vi kollade på film, lagade omelett och åt oss mätta på massa frukt! En skön start på veckan tycker jag. Nu i veckan ska jag träna så mycket det går, och förhoppningsvis ska jag ut och springa, men då får det verkligen bli med massa lager av kläder! Usch, är inte sugen alls.. men måste! Tävlingen närmar sig!!! Men nu ska jag släppa tankarna om tävlingen och ska istället titta lite på True Blood som jag nyligen börjat följa..


Kommentarer
Postat av: emma hiltunen

sv. köptde den för någon månad sen. då kostade den 249 tror jag. :)

2010-01-26 @ 22:13:13
URL: http://emmmmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0