P is for Pain

Hade sjukt svårt att somna inatt, kunde inte ligga som jag ville för att min arm gjorde så jävla ont. Men till sist somnade jag och när jag vaknade var det bara att bege sig till morgonträningen. Först sparring en halvtimme, då jag fick en spark på fingret, eller snarare nageln så en bit gick av. Skiitkul. Måste börja klippa naglarna ännu kortare, för det gjorde verkligen ont haha. 

Jag har verkligen börjat köra mycket mer än förra året nu, och det märks att min kropp inte riktigt är beredd på detta. Mina benhinnor gjorde så sjukt ont när vi skulle börja köra övningar att jag knappt kunde sparka. Men en fighter som jag är, bet jag ihop och körde hela passet även fast det gjorde ont.

Nu är det vila som gäller tills på tisdag. Har ju forfarande en svullen arm från igår, och fick självklart sparkar där igen idag.. Men men, vad ska man göra? Skador hör till sporten. Dock brukar det inte komma så många på så kort tid, men man har ju sina perioder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0