Memories

2009 var ett jävligt bra år! Men 2010 kan självklart bli ännu bättre.
Här är några av mina bästa minnen från 2009:

Blev tillsammans med min pojkvän!

Min klass hade studentskiva på Blue Moon Bar.

På skolbalen var jag klädd i en rosa klänning köpt i Polen.

JAG TOG STUDENTEN!!

Jag åkte limousine till min slutskiva på World Trade Center, vilket var skitkul!

Jag lärde mig att åka longboard, och det var skitkul!

Jag reste till London, Thailand, Polen (två gånger) och tog även en kryssning till Finland!

Jag på en djurpark i Thailand. Tigrar är så häftiga djur!

Jag fyllde 19 år vilket jag firade tillsammans med vännerna på Nype.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0