D is for dangerous

För det första måste jag klaga på trafiken som är helt bananas och det här hemska vädret som gör att man fryser ihjäl även om man har massa tjocka kläder på sig. Blä på det!

För att komma till min träning idag tog det dubbelt så lång tid som vanligt, och jag var riktigt frusen när jag skulle börja köra. Inte kul att köra med förfrusna tår ska jag säga! Haha.

Träningen idag gick bra, vi körde övningar på väst och jag satte bra träffar. Fick till och med in en riktigt bra hög spark (dollyo chagi) när jag skulle kontra. Dock träffade den min klubbkamrats läpp eftersom hon inte hann gå undan så nu går hon med svullen läpp.. Men det är sånt som händer! Själv har jag fått en bit av min tand utslagen en gång (dock bara en väldigt liiten bit, så det syns inte ens..)

Mina skador idag då? Ett par blåmärken kommer nog dyka upp imorgon, och sedan har jag för nuvarande en svullen arm. Skulle blockera en spark (vilket oftast brukar funka), men kanske inte rekommenderas om man kör med en av sveriges bästa killar från landslaget. Hehe.

Imorgon har jag också träning, som jag verkligen måste komma iväg till, så ikväll blir det bara att tare lugnt.


Favoritsparken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0