!!!

Jag har verkligen haft otur de senaste dagarna.. Det värsta som har hänt är att min kära dator har kraschat!! Det kom som en chock, för så många fel trodde jag verkligen inte att den hade. Vet inte än om den kommer gå att laga, eller om jag kommer få tillbaka mina sparade dokument och bilder.. Jag är verkligen ledsen asså. Både min bärbara och vår stationära hemma har ju kraschat bara i år.

Just nu sitter jag på biblioteket och hur ofta brukar jag hänga här? Väldigt sällan..men tur att det är gratis!

Jag känner mig verkligen helt tom utan min dator hemma. Snacka om att vara beroende asså.. Men förhoppningsvis ska den gå att fixa så fort som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0