18 februari



Dagens kläder: Ny t-shirt från h&m och jeansleggins från bikbok.
Dagens te: Apelsin te.
Dagens humör: Glad.
Dagens sömn: 10 h, najs att jag kan sova så länge utan att någon tvingar upp mig! Hihi.
Dagens frisyr: Utsläppt.
Dagens frukost: Havregrynsgröt med björnbär, torkade aprikoser, sojamjölk och en kopp te.
Dagens lunch: Har inte ätit lunch än.. och vet inte vad jag ska göra heller.
Dagens planer: Får se vad som händer!
Dagens längtan: Vår och sommarvärme!
Dagens konstatering: Jag jobbar imorgon, men har inte gått upp kl 7 på flera veckor, hur ska det gå??

Kommentarer
Postat av: Namtal

Söt bild! :D

2010-02-18 @ 23:58:30
URL: http://namtal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0