Say what you wanna say

Jag skrev innan jag åkte till Polen att jag skulle berätta något. Idag är det dags! Det är en stor grej för mig, för saken är den att jag äntligen har fått ett jobb! Var på intervju innan Polen och idag har jag avklarat min första jobbdag. Jag har stått upp hela dagen, och har ont i ryggen och benen, men det är värt det! Verkligen. Imorgon jobbar jag också, så nu ska jag bara ta det lugnt så jag orkar komma upp tidigt imorgon bitti. Jag är glaad.

Nu har jag även tagit ut mitt löshår, känns riktigt skönt! Visst var det kul att ha längre hår, men det slits jättemycket, dock får jag se om jag ska spara ut mitt eget nu, eller sätta in löshår om ett tag igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0