Mat är kärlek

Alltid när jag är i Polen äter man så himla mycket mat så man nästan alltid har ont i magen, och oftast är det mycket sötsaker som kommer ner i magen. Men även om det blir mycket har jag inte lyckats gå upp något alls i vikt, det är det som är så bra! Hihi. Bilderna här under är några av de godsakerna som vi åt under Polen resan den här gången ;)

Chokladkaka

Munk med jättegott innehåll

Jordgubbspiroger!!

Självklart med massa florsocker och grädde..

Jordgubbskaka

Kakor

Jag och min kaka

Jäättegod efterätt!

Vaniljglass med stora marsipanbitar, massa grädde och varm chokladsås ovanför. Smaka om sjukt gott.


Kommentarer
Postat av: sis

gha saknar pirogeeeer

2009-10-18 @ 23:11:38
URL: http://liketodayneverhappened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0