Come and make me think in a different way


De senaste dagarna har jag känt en annorlunda känsla i min kropp. En känsla som säger att allting som jag oroar mig för kommer att lösa sig, allting kommer att ordna sig. Det är ingen idé att vara negativ och nere. Bubblan som jag känner mig fast i håller på att försvinna, men jag vet att det kommer ta sin lilla tid innan jag känner att vissa saker är som de ska vara. Just nu sitter jag mest och tänker på något som verkligen gör mig glad, något som gör mig på mycket bra humör. Om en vecka åker jag till min släkt i Polen, och det ska verkligen bli skönt att resa iväg ett par dagar. Det behövs nu när hösten tar över..


Kommentarer
Postat av: emilie

vilken vacker bild :)

2009-10-12 @ 20:22:07
Postat av: Jessica

haha.. ;) inte meningen .. då jag kände mig sliten :)

2009-10-13 @ 08:51:01

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0