Before I say goodnight..

När jag satt och pratade med min kostrådgivare idag kände jag mig peppad, nu ska jag verkligen få det här att funka. Jag måste åter igen ändra på min kost, äta mer regelbundet och träna mera. Jag kände motivation. Men det var även något inom mig som sa varför ska du bry dig så mycket? Ta varje dag som den kommer, ät choklad när du vill och skit i vad som händer med din kropp. Ja, det var därför det blev Mcdonalds till lunch (som jag ALDRIG, notera aldrig äter) och choklad lite här och var under dagen.

Det är så mycket vi kan göra som påverkar oss hur vi ser ut inombords och utanpå. Det gäller att veta hur man ska göra för att få bästa resultat bara. Efter att ha stoppat i mig massa skit idag, så vill jag återigen börja om på nytt. Imorgon är en ny dag.

Jag ska vakna tidigt, gå ut och springa, äta en bra frukost, lunch och middag och känna att jag kommer nå ett resultat. Varför jag går hos en kostrådgivare, vill jag inte berätta till 100 %, men det handlar om att jag vill få ett resultat som ska göra att jag kommer må bra inombords och se bra ut utombords. När jag kommit fram till det, då kommer det att märkas.

Att få ett resultat kräver ansträngning, och det gör det mesta i livet. Just nu anstränger jag mig för en sak, och jag kommer vara överlycklig om jag lyckas.


Kommentarer
Postat av: Jeepppp

äääcsh fan ät vad du vill när du vill! Det gör jag funkar prima ;) jobbade på donken under skoltiden - gick inte upp ett gram. (åt där MINST fem gånger i veckna) Det beror ju helt på varu väljer att äta dära :) köttet i sig är heeelt fettfritt brödet är vitt -välj fullkorn skippa dressingen om du nu ska vara på petig och välj frukt istället och typ vatten/juice ;)



2009-10-28 @ 00:09:02
URL: http://-
Postat av: Jessica

Problemet är att jag går upp jääättelätt i vikt. Så det är därför jag alltid tänker på vad jag stoppar i mig. Alla är vi olika, vissa går inte upp ett gram av mcdonalds, andra gör det! Och sen är det inte bra för kroppen ändå. Killar och tjejer är det också skillnad på! ;)

2009-10-28 @ 00:33:55
URL: http://jessicalinda.blogg.se/
Postat av: =)

Haha men jag är tjej (A) kan bara inte skriva mitt namn! waay long story =)

2009-10-28 @ 22:07:35

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0