November day

Hallå! Jag är helt slut efter jobbet idag, jobbade sist för 2 veckor sedan, men nu i veckan ska jag jobba två dagar till. Känns bra det, även fast jag får ont i ryggen och är helt slut efter. Och det jag jobbar med tror man inte ska vara så påfrestande för kroppen, men jag förstår varför jag får ont, ligger ju oftast annars i sängen och latar mig haha. Nej, inte alltid! ;) Men ganska för ofta.. hehe. Ny vecka, nya saker att hitta på?! Jobb, taekwondo och matte är det mesta vad jag ska göra. Kuul? Jobb = Pengar, Taekwondo = Lycklig Jessica!, Matte = blää. Nej, nu ska jag göra en caesarsallad, har bara käkat mackor idag.. Hungrig!

Hittade en till bra bild från Halloween!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0