7 oktober

Nu är jag svininfluensaskyddad! Trodde jag skulle må jäättedåligt efter sprutan, eftersom jag tyckte den gjorde så ont när jag tog den, men det enda jag fick var skitont i armen, och även om jag inte har skitont längre så gör det fortfarande ont men inte på samma sätt som i början. Tog den i torsdas och hoppas på att all smärta i armen försvinner snarast! Igår och iförrigår har jag jobbat som en tok, så idag ska jag bara ta det lugnt. Svänga förbi syster en stund och sedan läsa Så länge vi båda andas hela kvällen. Ändrade planer kan det såklart bli för ikväll, men jag känner för att ta det lugnt..


Jag är inte rädd för sprutor.. men ont kan det göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0