"You have to expect things of yourself before you can do them." - Michael Jordan


Food ♥ I fredas efter invägningen kom jag hem såå himla hungrig så det var bara att ställa sig framför spisen och laga mat, lagade min sjukt goda carbonara gjord på vispgrädde, bacon, gul lök, vitlök, parmesanost, ägg, salt och peppar + spaghetti. Mmm :))

Idag ville jag bara vila upp mig efter tävlingsdagen igår, men det vara bara att gå upp imorse för att jobba ett fyratimmars pass. Inte lika jobbigt som jag trodde det skulle vara, men det var skönt att slippa laga middag när jag kom hem, istället lagade pojkvännen paella. Också sjukt gott! Hihi.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Riset såg verkligen supergott ut!



Sv: Tackar! :D

2011-09-25 @ 22:55:39
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0