"Unless you puke, faint or die, keep going" - Jillian Michaels

Fredagsmys med mami :) Har suttit och tittat på Idol, och nu innan de avslöjar vem som åker hem passade jag på att göra ett kvällsmål med en skål mango och läsa i Stadium Magazine. Fick den i brevlådan igår, och fick med en 100 kr rabattcheck också, det lönar sig att ha Stadiumkort!

Skulle förresten inte alls vara hemma den här fredagen, utan skulle befinna mig i Vänersborg på Svenska cupen 3. Men tyvärr jobbar jag imorgon och kunde inte byta helg, så fick tyvärr strunta i att tävla i den här cupen. Tråkigt, då jag egentligen är sjukt taggad!! Får fortsätta träna hårt tills nästa tävling istället..

Kommentarer
Postat av: Emilia

Älskar din blogg, verkligen! Design, text.. ja allt! :)

Hur är det med dig? KRAM!

2011-11-04 @ 23:14:28
URL: http://nowemilia.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack :) Alltid lika kul att höra!

2011-11-05 @ 20:34:39
URL: http://jessicalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0