The human heart is a scary part in fact, 'cause I could break you and you could break me back

Helt sjukt. Jag har inte kunnat äta färska äpplen på år och dar på grund av allergi, men sitter just nu och avnjuter en liten skål med rivet äpple med socker (en favorit när jag var mindre!), och jag känner inte av nån allergi!

Min allergi mot äpplen är en korsreaktion med min pollenallergi, och den har ju minskat med åren, så jag antar att korsallergierna försvinner med åren också! Så nu sitter jag här med ett leende på läpparna för att jag äntligen kan äta äpplen :) Hihi.

Kan garantera er att min frukost kommer innehålla äpplen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0