I can't stop thinking about you, it seems there's nothing I can do, to stop from thinking about you.


I ♥ Waynes Coffee. Unnade mig lite vardagslyx i form av en steamer efter skolan idag när jag väntade på tåget hem. Har tröttnat så mycket på chailatte, så dricker alltid varm mjölk smaksatt med vit choklad nu istället. Smaka om ni inte redan har gjort det, grymt gott :))

Hade en sen dag idag, gick 13-17, sedan mötte jag upp min papi och åt på kinabuffé. Kom hem för en stund sen och nu tänkte jag plugga lite. Pluggar som bäst på kvällarna så det är inga problem för mig. Idag hade vi en föreläsning om röst och talvård, och det är det jag tänkte läsa lite mer om nu, det gäller ju att veta hur man ska använda rösten i idrottsläraryrket för att inte slita ut den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0