You've left me speechless


Jag har kikat i några affärer efter svart ris som jag skrev om för ett tag sedan. Och har inte hittat det nånstans än! Dåligt. Dock finns det att beställa via Renée Voltaries hemsida. 250 g för 43 kr. Dock tillkommer det frakt med 80 kr, så om man ska beställa därifrån är det bäst att beställa flera varor samtidigt. Jag fastnade för gojibär med chokladöverdrag och gojigröt. Har dock inte gjort någon beställning än, utan ska kika vidare i flera hälsokostbutiker och livsmedelsbutiker som har större sortiment. Hojta till om ni vet vart jag hittar det svarta riset! :)

Jag tänker mig stekt lax med svart ris och massa broccoli, eller en kycklinggryta toppad med kokosflingor plus det svarta riset. Och ännu vet jag ju inte hur det snackar, hehe.


Kommentarer
Postat av: Karin

renee voltaire finns ju i farsta centrum, brevid sushi yama eller vad det heter:) dar borde de finnas, eller be dom bestalla in?

2011-05-05 @ 12:08:59
URL: http://centralpacific.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0