You make me so happy




Ikväll är jag glaad. Pojkvännen är här och vi har lagat så himla god mat idag (visar senare!), och nu blir det film! Limitless, hoppas den är bra. Imorgon är båda lediga så äntligen kan vi äta frukost och mysa i lugn och ro istället för att springa iväg till jobb och skola.

Igår var jag på bio och såg Baksmällan 2, och om jag ska vara ärlig så är det en film man nog inte behöver se på bio, även om den var kul, dock för lik den första filmen!

Nej, nu ska jag synda med lite marabou mjölkchoklad och ett stort glas cola och mysa framför film. Ha en bra torsdaskväll :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH! jag vill verkligen se baksmällan 2, får se när jag har tid.

Älskar den sortens filmer, gillar du också sånna? :D

2011-06-03 @ 01:23:56
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0