Next thing we're touching


JA TACK. Här skulle jag vilja befinna mig just nu.

Istället njuter jag av en skål med naturell yoghurt med tinade hallon och blåbär med lite solrosfrön och pumpakärnor i min otroligt sköna soffa framför BB. Har så mycket tankar just nu. Har haft riktigt slappa månader sedan jag hoppade av kostvetarprogrammet i januari, men det har ändå varit skönt på något sätt. Bara att få tänka och försöka välja och hitta den rätta vägen till vad man vill göra i framtiden. Nu väntar jag på besked från högskolan, och i mitten av juli kommer svaret. Då kommer jag kunna andas ut ordentligt igen, och kunna planera bättre.

Tills det ska jag satsa på att ta vara på dagarna, göra det jag vill och bara njuta av en oftast obokad almenacka. Maj månad tänker jag satsa på att träna sjukt mycket. Dags att komma tillbaka i min bästa form!! Imorgon tar jag på mig joggingskorna för att ta en efterlängtad springrunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0