Kiss me, kiss me, say that you miss me



Väldigt slapp dag idag. Sov alldeles för länge.. Men tog mig ut för en sushilunch med pappa och syster, tackar inte nej till god mat inte. Idag provade jag yakitori, gott, men kommer nog välja sushibitar framför det nästa gång :)

Ikväll spenderar jag dagens sista timmar i soffan med en kopp te, massa bloggläsande och senare ska jag titta på senaste avsnittet av Grey's anatomy. Den här veckan har jag inte så jättemycket planer, skönt! Har tre jobbdagar inplanerade och ska försöka övningsköra lite. Annars så vill jag ligga i solen och få lite färg, och umgås med vänner och familj och bara njuta av att det redan är maj och att sommaren snart är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0