I'm still in love with you baby



Hello guys! Sitter här i en urtvättad Fanta t-shirt haha, och dricker en kopp kvällste :)

Torsdagen började jag med att sola på balkongen, dock var det sol, moln, sol, moln .. och sen på allt skulle de klippa gräsmattan utanför min balkong (bor på nedervåningen), så då var det bara att gå in för jag kan inte vistas i nyklipptgräs på grund av pollenallergin. Så hann inte direkt bättra på dagens bränna.. buhu.

Jaja, avslutade i alla fall dagen på ett bra sätt då jag fick träna taekwondo. Och imorgon blir det förhoppningsvis ännu roligare då jag ska få hålla barnpass tillsammans med min tränare, för att så småningom hålla själv. Har aldrig hållt ett pass för små taekwondoungar, och de kan vara rätt så vilda haha, så vi får se hur det går, om de kan lyssna på mig eller inte. Hehe.

Gonatt på er! Imorgon ska jag försöka skrapa ihop något roligt hälsoinlägg eller liknande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0