I wish nothing but the best for you



Ännu en underbar, solig och varm dag! Under dagen hängde jag och Alicia nere vid slussen och satt där och solade ett tag. Galet skönt! Hoppas på bra väder hela veckan. Jag är ju ledig :) 

Imorgon är det torsdag, och jag har bara ett taekwondopass inplanerat. Men det blir braa. Min tränare sa igår att vi kommer ha taekwondopass under sommaren också, vilket är asbra eftersom jag verkligen vill hålla formen och utvecklas under sommaren också! Förra sommaren tränade jag inte ett enda taekwondo pass och det märktes verkligen när man kom tillbaka till hösten. Hehe. Nej, nu ska jag vara fit for fight hela året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0