Don’t let ‘em bring you down, because you start your life today, live any thoughts you’ve dreamed off



Efter att ha jobbat tre dagar i sträck är jag så himla glad att jag är ledig denna soliga dag. Vaknade upp bredvid världens bästa pojkvän, åt en god frukost på subway och nu sitter jag på balkongen och äter jordgubbar, en banan och paranötter till mellanmål i solen! Härligt härligt.

Det som inte är lika härligt och som jag egentligen inte borde skriva här är att jag klanta mig rejält igår då jag ramlade och skadade knät så jag inte kan böja det utan att gråta av smärta. Dock är det lite bättre idag, då svullnaden lagt sig lite, men mina planer om att träna hårt den här veckan är bara att glömma.

Jaja, nu ska jag fortsätta sitta här i solen i nån timme till innan solen försvinner från min balkong, ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0