'Cause we're gonna fall in love tonight




Spelar Lady Gagas nya album på högsta volym, hör mami skrika att jag ska sänka, men jag struntar i det och njuter istället av mina lyckokänslor jag har just nu. Känner mig på något sätt så himla glad inombords.

Jag måste börja njuta mer av min lilla ledighetsperiod just nu. I höst blir det troligtvis fullt upp (väntar spänt på resultatet som kommer i mitten av juli!!). 

Mina planer fram tills jag åker till New York är att satsa all tid på att övningsköra och att träna taekwondo. Övningsköra för att kunna ta körkort och träna mycket taekwondo för att komma i form till tävlingarna i höst. Jag måste ha ett mål med varje sak jag gör, annars går det inte. Men nu blir det i alla fall stor fokus på detta :)

Men vet ni vad jag alltid njuter av nuförtiden? Jag kan vara uppe sent och vakna sent. Love it. Jag är verkligen en nattuggla. Haha. Kommer ihåg i höstas då jag gick upp klockan 5 på morgonen för att pendla 2 h till Uppsala. Never again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0