You are the person worth sticking with


Har haft en asjobbig dag. Vaknade kl 5 och kom hem halv 20.. Strul med tågen självklart, så kom hem senare än jag egentligen skulle ha gjort. Men nu ligger jag i sängen och värmer mig, bloggar, dricker te, lyssnar på bra musik och slappnar av. Imorgon har jag bara en lektion, men den är obligatorisk, men får lite sovmorgon då jag börjar kl 13!

Jaja. Har bara en vecka kvar i skolan och sedan vet jag inte riktigt vad som händer. Men jag ser positivt på det här året, så allting kommer nog lösa sig. :)

Ajuste, vad som gjorde min dag ännu sämre är att ringen jag beställde från Style by Tyra, var sönder när jag fick den. Såå.. kommer nog aldrig beställa därifrån, skitdåligt kvalité. Kanske inte på alla produkter, men tror nog inte jag kommer chansa.


Kommentarer
Postat av: sis

du hörde väl av dej till dom för att få pengar tillbaka eller en ny ring? ANnars gör det för tusan!

2011-01-11 @ 11:49:24
Postat av: Jessica

Jag ska skicka tillbaka ringen, och tar hellre tillbaka pengarna! Annars kanske den bara går sönder igen, eftersom de skickade den så dåligt isolerat rakt ner i brevlådan.. och det kommer ju bara bli samma sak igen.



Hur ofta går ringar sönder liksom :S

2011-01-11 @ 14:06:56
URL: http://jessicalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0