He looked just like you'd want him to


Vad tycker ni om nya trenden "earcuffs"? Ganska snyggt tycker jag. Ska svänga förbi Glitter någon dag och se hur det ser ut i verkligenheten på en själv..

Jobbdagen idag var kort (sköönt) och nu är jag hemma hos min kärlek. Har dock suttit och pluggat sen jag kom hit, men snart blir det middag i form av svamprisotto och krispig kycklingfilé! Är ashungrig, för lunchen idag bestod av en äcklig ost och skinkpaj utan någon särskild bra näring. Så jag har istället ätit massa choklad efter det.. vilket är ett tecken på att jag inte ätit tillräckligt till lunch. En frukt hade nog mättat bättre än choklad, men ibland har man ju sina cravings ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0