You're in my mind all the time


Hallå! Sjukskrev mig från jobbet idag, mådde inte bra under natten och när jag vaknade :( Jag vill ju vara frisk på julafton! Två dagar kvar, shiiiiiit. Jag har haft noll julkänsla tills idag. Har ju ingen gran i nya lägenheten, men idag åkte jag hem till mami för att hjälpa henne klä granen :) Har även ätit goda julvört mackor med julskinka, smygäter lite innan julafton sådär.. Hehe. Dock är det den kallrökta laxen och mamis polska piroger jag längtar efter mest!!! :))

Imorgon måste jag springa på stan för att köpa en sista julklapp, jag har aldrig varit ute såhär i sista stund, och det kommer vara så sjukt mycket folk då alla får lön imorgon, blöh. Jaja, nu tänkte jag krypa ner i bäddsoffan här hemma hos mami, sov gott mina läsare!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag önskar dig en riktigt god jul :)


Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS 2.0